دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494

تماس بگیرید 📞

ناموجود

  • دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494
خالی کردن
SKU: cry347917 دسته:

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494

دستگاه بخور یا رطوبت ساز یکی از وسایل بسیار کاربردی برای افرادی است که در شهرهای صنعتی و شلوغ زندگی می‌کنند زیرا این افراد به صورت مداوم در هوایی آلوده و غیر تمیز تنفس می‌کنند. به ویژه در فصول سرد سال که میزان آلاینده‌ها بسیار افزایش و رطوبت بسیار کاهش می‌یابد و بهترین راهکار برای حفظ سلامتی استفاده از دستگاه بخور در منازل است. دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494 از ۲ تکنولوژی سیستم اولتراسونیک و تبخیر استفاده می‌کند که در این حالت رطوبت تولید شده تمیز و عاری از هرگونه باکتری است و شما می‌توانید به محض ورود به منزل آن را روشن کرده و از هوای تمیز خانه لذت ببرید. همچنین این دستگاه قادر به تولید دو نوع بخار سرد و گرم است که به حفظ رطوبت محیط مد نظر شما کمک زیادی می‌کند. از مزیت‌های دیگر این دستگاه باید به سیستم خوشبوکننده هوا اشاره کرد که منجر به معطر کردن محیط خانه شما می‌شود.

نفسی دوباره بکشید

زندگی در شهرهای پر جمعیت که آلودگی هوا بیداد می‌کند راه را برای گرفتن اکسیژن و رطوبت بسته است. به همین دلیل توصیه می‌شود در خانه افرادی که در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند یک بخور هوا وجود داشته باشد تا دست کم هوای محیط خانه تلطیف شود. به‌ویژه در هوای سرد سال که اغلب پدیده وارونگی دمای ایجاد می‌شود و هوای آلوده بر شهر سایه می‌افکند. همچنین در فصول سرد سال میزان رطوبت به مقدار قابل‌توجه ای کاهش می‌یابد و همین موضوع سبب خشکی، سوزش و خارش پوست می‌شود. در مقابل شما می‌توانید از راهکار بسیار هوشمندانه‌ای مانند بخور استفاده کنید که دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494 شما را برای دریافت هوایی تازه همراهی می‌کند.

در هوایی پاکیزه تنفس کنید

نکته‌ای که شاید افراد زیادی نسبت به آن بی‌توجه باشند میزان رطوبتی است که باید از هوا دریافت کنند. رطوبت کم می‌تواند برای افراد مشکل‌ساز باشد زیرا منشأ بسیاری از بیماری‌ها مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، عفونت چشم، بیماری‌های عفونی و… است که از طریق دریافت کم رطوبت توسط بدن اتفاق می‌افتد. در این حالت مخاط بدن خشک شده و ویروس به راحتی، راه را برای نفوذ پیدا می‌کند که این حالت بیشتر در فصل پاییز و زمستان اتفاق می‌افتد. به همین دلیل باید در فصول سرد سال از دستگاه بخور برای افزودن رطوبت به هوا استفاده کرد تا از بروز این علائم جلوگیری شود. با وجود تمام این عوامل اما افراد کمی تمایل به استفاده دستگاه بخور در خانه خود دارند که این موضوع به دستگاه‌های بخور قدیمی برمی‌گردد که علاوه بر اینکه بسیار بزرگ و زشت بودند سروصدای زیادی را نیز تولید می‌کردند و خواب را از چشمان افراد سلب می‌کرد. اما شرکت امسیگ تمام این مشکلات را حل کرده و با تولید دستگاه بخور US494 به تمامی این معضلات پایان داده است.

در نگاه اول مدل US494 دارای ظاهری بسیار زیبا، شیک و البته جمع‌وجور است که محیط زیادی را اشغال نمی‌کند و از همه مهم‌تر بی‌صدا کار می‌کند. شما می‌توانید آن را شب‌ها با خیالی راحت و بدون مزاحمت صدای برای مرطوب کردن محیط اتاق خود روشن کنید تا هوای پاک و تمیز در خانه شما جریان داشته باشد. همچنین این دستگاه بخور برای اتاق نوزادان یا کودکان خردسال بسیار ایده آل است و دیگر فکر شما از بابت سطح رطوبت اتاق آن‌ها راحت خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای چراغ شب حلقه‌ای آبی است که نقش یک چراغ خواب دوست‌داشتنی را هم بازی می‌کند.

سرد و گرم روزگار را با امسیگ بچشید

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494 علاوه بر دارا بودن ظاهر زیبا و چشم‌نواز خود؛ عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد. حجم خروجی بخار سرد آن ۳۲۰ میلی‌آمپر ساعت و حجم خروجی بخار گرم ۵۷۰ میلی‌آمپر ساعت است. همچنین این دستگاه دارای مخزن ۶.۱ لیتری بوده که جنس مخزن شیشه‌ای است و شما در این حالت می‌توانید حجم آب دستگاه را زیر نظر داشته باشید.

امسیگ عطردان شما می‌شود

دستگاه بخور US494 حتی مشکل خوشبو شدن هوای اتاق شما را نیز حل کرده است. در دستگاه یک مخزن عطردان تعبیه شده که کافی است چند قطره روغن محلول در آب معطر را داخل آن ریخته و به دستگاه اجازه دهید تا بو را به صورت ملایم در هوای خانه پخش کند. این نکته را فراموش نکنید که این دستگاه به مراتب ایمن‌تر و تمیزتر از مشعل‌های خوشبوکننده هوا است زیرا احتمال آتش‌سوزی آن بسیار کم است.

نتیجه‌گیری

مطالعات نشان می‌دهد وجود رطوبت حداقل در هوای اتاق به خواب راحت‌تر می‌انجامد. پس برای داشتن یک خواب دل‌چسب در روزهای سرد سال از دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494 استفاده کنید تا از خشکی بینی، چشم و پوست خود جلوگیری کنید. همچنین شما می‌توانید برای معطر کردن خانه زمان ورود مهمان‌ها از کمک این دستگاه نیز بهره گیرید.

مشخصات

  • وزن
    2.632 گرم
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • انواع کلید
    کلید تنظیم بخار
  • نوع بخور
    گرم و سرد
  • انواع مخزن
    مخزن خوشبو کننده
  • امکانات ابزار
    چراغ خواب
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی
  • میزان کارکرد مداوم
    14 تا 28
  • ظرفیت مخزن آب
    6.1 لیتر
  • سایر مشخصات
    دارای دو نوع بخار سرد و گرمعملکرد بی صدادارای 2 تکنولوژی سیستم اولتراسونیک و تبخیر ( المنت حرارتی PT ) بخور گرم با دمای داخلی جوش 100 درجه و دمای خروجی بخار داغ 55 درجهبخور سرد 30 وات، خروجی بخار سرد 320 ml/hبخور داغ ( گرم ) 282 وات، خروجی بخار 570 ml/h دارای 15 پد ضد رسوب + 2 پد معطر اسانس دارای چراغ شب حلقه ای آبیتانک دارای دستگیره
  • حداکثر فضای مناسب
    120
  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • ابعاد
    290 × 180 × 270 میلی‌متر

توضیحات تکمیلی

برند

امسیگ

color

خاکستری, دودی, طوسی روشن, نقره ای, نوک مدادی

اولین نفر برای نوشتن نقد “دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد و گرم امسیگ مدل US494” باشید

دیدگاه ها

هنوز نقد و بررسی نشده است.

منوی اصلی