سرویس پخت و پز 8 پارچه تفال مدل Intuition

تماس بگیرید 📞

ناموجود

  • سرویس پخت و پز 8 پارچه تفال مدل Intuition
خالی کردن

فهرست

سرویس پخت و پز ۸ پارچه تفال مدل Intuition

ظروف پخت و پز استیل از ظروفی هستند که جزو کم‌خطرها و یا حتی می‌توان گفت بی‌خطرها هستند. چون کاملا از استیل ساخته شده و روکش ندارند. سرویس پخت‌ و پز ۸ پارچه‌ی مدل «Intuition» برند «Tefal» (تفال) یکی از سرویس‌های پرطرفدار این برند است. یک سرویس با سه قابلمه در سایزهای ۲۴،۲۰ و ۲۸ سانتی‌متر با درپوشی از جنس شیشه نشکن و یک تابه سایز ۱۶ که به عنوان شیرجوش هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای راحتی کار به خصوص برای نوعروسان بدنه داخلی این ظروف درجه‌بندی شده که بتوان میزان آب موردنیاز برای پخت هر غذا را محاسبه کرد. این سرویس از استیل ضدزنگ ساخته شده بنابراین حتی می‌توان آن را برای شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی قرار داده شود. بر روی درپوش‌ها حفره‌ای کوچک برای خروج بخار در نظر گرفته شده است. بر خلاف نظر بعضی از افراد که می‌گویند این ظروف برای پخت برنج مناسب نیست، برنج و ته‌دیگی که از این قابلمه‌ها خارج می‌شود مانند ته‌دیگ پلوپز صاف و یکدست است، فقط باید مراقب سوختن غذا بود که این دقت در هنگام استفاده از سایر ظروف هم لازم است. تفال یکی از شرکت‌های معروف در تولید محصولات مرتبط با آشپزخانه است که کیفیت بالای تولیدات آن در همه‌ی کشورها زبانزد است و به دلیل محصولات بی‌نظیرش است که در بین هزاران برند، تفال جزو ده برند اول مطرح است.

سرویس پخت‌وپز تفال

داشتن یک سرویس پخت با قابلمه‌هایی از سایزهای متنوع این امکان را به شما می‌دهد تا برای هر تعدادی که مهمان دارید قابلمه متناسب را بردارید. برای مثال قابلمه سایز ۲۸ برای حدود ۱۰ نفر، سایز ۲۴ برای حدود ۸ نفر، سایز ۲۰ برای ۴ تا ۶ نفر و سایز ۱۶ نیز ۲ تا ۴ نفر قابل استفاده است. با این کار دیگر دردسر شما در حین آشپزی به حداقل می‌رسد. این سرویس ساخته شده از استیل بوده که از مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه برخوردار است. در طول زمان پخت غذا، حرارت به‌صورت یکنواخت به تمام نقاط ظرف منتقل می‌شود.

بدنه مدرج با درپوش‌های پیرکس

مقدار گنجایش برای ظروف پخت بسیار اهمیت دارد. زیرا با استفاده از این اطلاعات، می‌دانید که چه حجمی از مواد غذایی را داخل ظروف بریزید. قابلمه‌های سرویس پخت تفال دارای درجه‌بندی داخل بدنه هستند که به شما کمک می‌کند چه مقدار ماده غذایی نیاز دارید. درپوش‌های این سرویس از جنس پیرکس هستند که این امکان را به شما می‌دهد تا در حین پخت غذا نیازی به برداشتن درپوش نداشته باشید و از وضعیت غذا مطلع شوید. روی تمام درپوش‌ها یک سوپاپ خروج بخار تعبیه شده که بخار ایجاد شده از جوشیدن از آن خارج می‌شود.

حرف آخر

برای نگهداری ظروف پخت‌وپز مواردی قابل ذکر است که به حفظ کیفیت آن‌ها کمک می‌کند. با رعایت این موارد ظروف شما برای مدت طولانی‌تری سالم خواهند ماند.

اولین مورد استفاده‌نکردن از ظروف پخت برای نگهداری باقیمانده غذا است. زیرا هر فلزی در صورت تماس طولانی‌مدت با مواد غذایی دچار فرسایش و خوردگی خواهد شد.

بهتر است از ابزار آشپزی فلزی برای هم‌زدن غذا استفاده نشود. تا خط‌‌وخش روی سطح قابلمه‌ها نیوفتد.

بعد از طبخ غذا ظروف را بشویید تا سطح آن‌ها آسیب نبیند.

توضیحات تکمیلی

برند

تفال

color

استیل

اولین نفر برای نوشتن نقد “سرویس پخت و پز 8 پارچه تفال مدل Intuition” باشید

دیدگاه ها

هنوز نقد و بررسی نشده است.

منوی اصلی